Kc3 Aikataulu
Viikko 36
Ohjaus kasvatustieteen aineopintojen opiskeluun / Hannele Massinen verkkokokousympäristössä tiistaina 6.9.2016 klo 17:00–18:30.
Verkkokokousympäristön osoite http://webmeeting.utu.fi/kasvatustiedeao
Luennolla esitellään aineopintojen tavoitteita, sisältöjä ja suoritustapoja sekä on mahdollisuus kysyä ja keskustella aineopintoihin liittyvistä asioista. Luennoitsija on suunnittelija Hannele Massinen. Opintoryhmät voivat halutessaan osallistua ryhmänä verkkokokousympäristön välityksellä tai vaihtoehtoisesti käsitellä vastaavia asioita tuutorin johdolla ensimmäisessä opintoryhmässä. Tuutori sopii käytännön järjestelystä suunnittelijan kanssa. Verkko-opiskelijat osallistuvat ohjaukseen omalta tietokoneelta.
Viikko 37
Kasvatuksen psykologia -luennot I / Tiina Tuijula keskiviikkona 14.9.2016 klo 17:15–19:45 Educariumin luentosalissa 1, Assistentinkatu 5, 1. kerros ja verkkokokousympäristössä. Verkkokokousympäristön osoite ilmoitetaan myöhemmin.
Luentojen I ja II keskeiset sisällöt:
Oppimisen ja kasvatuksen psykologiaa eli miten tukea oppimista, mitkä asiat siihen vaikuttavat?
- Itsesäätely oppimisessa ja oppimisorientaatiot
- Motivaatio, tunteet ja tehokkuususkomukset
- Erilaiset oppimisympäristöt
Opintoryhmä: Oppiminen ja henkilökohtainen opintosuunnitelma (monimuoto-opinnot)
Verkko-opinnot: Esittäytyminen wikissä ja tutustuminen muihin opiskelijoihin
Henkilökohtaisen opintosuunnitelman palautus 23.9.2016 mennessä.
Tuutori ilmoittaa hopsin tehneiden opiskelijoiden nimet avoimeen yliopistoon.
Viikko 38
Kasvatuksen psykologia -luennot II / Tiina Tuijula maanantaina 19.9.2016 klo 17:15–18:45 Publikumin luentosalissa 1, Assistentinkatu 7, 1. kerros ja verkkokokousympäristössä. Verkkokokousympäristön osoite ilmoitetaan myöhemmin.
Opintoryhmä: Motivaatio ja tunteet oppimisessa (monimuoto-opinnot)
Viikot 40–42
Opintoryhmä: Oivaltava oppiminen (sovitulla viikolla, monimuoto-opinnot)
Verkko-opinnot: Esseen vertaisarviointi
Viikko 43
Esseen palautus 28.10.2016 mennessä Moodleen.

Dafne Cholet
www.flick.com


