3. Suoritustapa

ja kirjallisuus

Opin­to­jak­so suo­ri­te­taan
VAIH­TO­EHTO A: Te­ke­mäl­lä pe­da­go­gi­nen kurs­si­suun­ni­tel­ma ja osal­lis­tu­mal­la verk­ko­työs­ken­te­lyyn, huom. voit va­li­ta vaih­to­eh­don vain, jos osal­lis­tut verk­ko­työs­ken­te­lyyn oh­jei­den mu­kai­ses­ti vii­koil­la 33–41.
•tai VAIH­TO­EHTO B: Te­ke­mäl­lä es­see, oppi­lai­tos­vie­rai­lu ja sen ra­por­toin­ti sekä oman op­pi­mi­sen ar­vi­oin­ti -teh­tä­vät (voit teh­dä em. teh­tä­vät myös en­nen opin­to­jak­son al­kua tai sen jäl­keen). Li­säk­si voit ha­lu­tes­sa­si pi­tää op­pi­mis­päi­vä­kir­jaa.

Pedagogisen kurssisuunnitelman tai esseen pohjana käytettävä kirjallisuus:

Käy­tä viit­tä kir­jaa,  jois­ta vä­hin­tään kol­men tu­lee olla alla ole­vas­ta lis­tas­ta. Näi­den kol­men te­ok­sen li­säk­si tu­lee käyt­tää itse­va­lit­tu­ja kir­jo­ja, jot­ka ovat pe­da­go­gi­sen kurs­si­suun­ni­tel­man tai es­seen ai­hee­seen liit­ty­viä tie­teel­li­siä te­ok­sia (esi­mer­kik­si Leh­ti­nen, E., Vau­ras, M. & Lerk­ka­nen, M.-K. 2016. Kas­va­tus­psy­ko­lo­gia. Jy­väs­kylä: PS-kus­tan­nus). Ha­lu­tes­sa­si voit käyt­tää myös tie­teel­li­sen aika­kau­si­leh­den ar­tik­ke­lei­ta, esi­mer­kik­si Kas­va­tus- ja Ai­kuis­kas­va­tus­leh­des­tä, täl­löin 2-3 ar­tik­ke­lia vas­taa yhtä kir­jaa.

Joh­dan­to op­pi­mi­seen, ope­tuk­seen ja ar­vi­oin­tiin 6 opKas­va­tus­tie­teen pe­rus­o­pin­not verk­ko-opin­toi­na 25 op v. 202127.4.2021